vino pe...

Adresa ta de mail:

hey... what's up?

...cu muzica în surdină... mă gandeam şi eu sa îmi fac un blog aşa ca tot românul. Prost să fi, blog să ai.
Aşa că, aici o să scriem hibele pe care le găsim la diferite "aplicaţii" (soft-uri, site-uri, gadget-uri, telefoane, calculatoare şi lista cotinuă).

 Dar pentru a fi mai şmecher ca alţi, nu sunt atât de nesimţit să dau copy-paste de pe alte site-uri sau să traduc altele străine (cum am mai văzut în blogosfera rommânească).

O să testez fiecare "aplicaţie" despre care scriu, folosind tehnologie extraterestră iar daca nu funcţionează o să mă ajut de ciocan.

Deci, despre toate chestile pe care le citiţi aici sunt numai lucruri adevarate, reultatul fiind un review complet despre cum "aplicaţia" s-a comportat în perioada de testare.

0 comments:

Trimiteți un comentariu